کارن

یه دیوارم اما پر از پنجره...یه خورشیدم اما زمستونی ام...

کارن

یه دیوارم اما پر از پنجره...یه خورشیدم اما زمستونی ام...

اعصابم وقتی خورده و قاطی ام سخته تمارض کنم...ولی باید عادت کنم.....خیلی اعصابم بهم ریختس الان

تنهایی من اتفاق تازه ای نیست....غقه نخور عزیز دلم من که میدونم چقد تنهایی.اشکال نداره بذار دنیا هرکار میتونه بکنه...من تو اوج تنهاییات کنارتم...هیچکس هم نفهمتت منکه میفهممت...همه چی علیهت میشه منکه میفهممت.. یه مشکلو حل  که نه....تا باهاش کنار میای یه کشکل جدید پیش میاد منکه میفهممت...هیچکی کنارت نیست حتی اون منکه میفهممت...تو از غصه هات میگی همه ساده میگیرن منکه میفهممت.از مشکلاتت خبر ندارن و بعدش میگن ما صبوریم منکه میفهممت...بمیرم برات دل تنهامم....

یه اعدامی که امیدش به دنیا نیست..(پاروی بی قایق)

دوتا چشمام دوتا سرباز مغرورن که مدت هاست از معشوقشون دورن

دوتا سرباز که چندتا زن تنها توی دلشوره هاشون رخت میشورن

دوتا دستام دوتا چاقوی بی دسته دوتا قفل بزرگ دست و پا بسته

دوتا پارو دوتا پاروی بی قایق دوتا کشتی با ده تا لنگره خسته

گلو خلوت ترین پس کوچه ی بن بست سرم سرکش ترین فواره ی میدون

یه فنجون قهوه تو غمگین ترین کافه یه عابر تو خیابونای سرگردون

چشامو بستمو وا کردمو دیدم یکی از بال بستم آسمون ساخته

یکی بختک شده افتاده رو سینم یکی از استخونام نردبون ساخته

سرم چندتا کتاب رنگ و رو رفته یه بالون با طنابه از گلو پاره

به اعدامی که امیدش به دنیا نیست ولی دنیا براش جذابیت داره

نه دنیا از سرم خیلی زیادی بود نه پیشونی نوشتم گود کن باشن

بهر طبعی شکلک در نیاوردم فقط میخواستم شکل خودم باشم

گلومو پاره کردم اما این مردم بهم گفتن که دیوونست ، عاشق نیست

کسی باور نکرد این آدمه بی شکل به غیر از عشق با چیزی موافق نیست

روزای خوبی پشت این روزای من نیست...

روزای خوبی پشت این روزای من نیست
حس میکنم احساسم و
از دست دادم
آغوش تو میراث من از زندگی بود
حس میکنم میراثم و
از دست دادم
تنهایی من اتفاق تازه ای نیست
هربار رفتی
تا همیبشه برنگردی
شاید نتونی حس کنی من چی کشیدم
چون هیچوقت
احساس ِ تنهایی نکردی
روزای خوبی پشت این روزای من نیست
حس میکنم احساسم و
از دست دادم
آغوش تو میراث من از زندگی بود
حس میکنم میراثم و
از دست دادم
با هر قدم از مقصد ی هم دور میشیم
ما پای رویاهای هم
از دست میریم
وقتی که دنیامون بهم راهی نداره
فرقی نداره
از کدوم بن بست میریم
هرجور میبینم نمیشه دست من نیست
این خونه تا خونت شه
خیلی کار داره
هر بار رفتی رو به تو دیوار بستم
بشمار این خونه
چقدر دیوار داره
روزای ِ خوبی پشت ِ این روزای من نیست
حس میکنم احساسم و
از دست دادم
آغوش تو میراث من از زندگی بود
حس میکنم میراثم و

از دست دادم

آی...نبودنت امونمو دیگه برید...

هی پرسه میزنم تو این خیابونا

هی زجه میزنم میخوامت از خدا

عجب هواییه بارون داره میاد

نیستی ندارمت دلم تو رو میخواد نیستی کنار من ببندی چترتو

دوتایی خیس بشیم بپیچه عطر تو نیستی حالم بده لعنت به این هوا

من بی تو ناخوشم بارون میخوام چی کار

بارون میخوام چیکار

آی نبودنت امونمو دیگه برید آی یه کاری کن جونم دیگه به لب رسید

آی زخمه دلم مرهمه دستاتو میخواد آی نبودنت زندگیمو داده به باد

آی نبودنت امونمو دیگه برید

آی یه کاری کن جونم دیگه به لب رسید

آی زخمه دلم مرهمه دستاتو میخواد

آی نبودنت زندگیمو داده به باد

شعر آهنگ جدید شهاب مظفری آی

بارون میخوام چیکار نیستی حالم بده

لعنت به این هوا

نمیدونم چمه آخه چه مرگمه

سخته نفس برام اینجا هوا کمه

تو تب میسوزمو بازم صدات میاد

کابوسه رفتنت دلم تو رو میخواد

نمیدونم چمه درد نبودنت

رحمی کنو بیا من بی تو سردمه

هی گریه میکنم هی غصه میخورم من دل نمیکنم از تو نمیبرم

سخته بدونه تو سخته برام گلم بد تا نکن باهام من کم تحملم

آی نبودنت امونمو دیگه برید آی یه کاری کن جونم دیگه به لب رسید

آی زخمه دلم مرهمه دستاتو میخواد آی نبودنت زندگیمو داده به باد

آی نبودنت امونمو دیگه برید

آی یه کاری کن جونم دیگه به لب رسید

آی زخمه دلم مرهمه دستاتو میخواد

آی نبودنت زندگیمو داده به باد