کارن

یه دیوارم اما پر از پنجره...یه خورشیدم اما زمستونی ام...

کارن

یه دیوارم اما پر از پنجره...یه خورشیدم اما زمستونی ام...

میون این همه سرگردونی...دل من گرفته ماه پیشونی(ماه پیشونی)

 میون این همه سرگردونی

دل من گرفته ماه پیشونی

بیا باز دوباره بی تابم کن

منو تو رنگ چشات خوابم کن

نگو غصه اخرش مرگه منه , داره چشمات منو آتیش میزنه

نگو از تلخی دنیا سیرم نگو میرم نگو که میمیرم

ای گل بهارم دشت لاله زارم

قلب داغ دارم , سنگ بی مزارم , درد موندگارم

روز ناگوارم , زخم بی شمارم , زهر روزگارم

خنده هامو با تو از نو ساختم

باز به حرفای تو دل میباختم

میون این همه سرگردونی

اومدم تو قلب تو مهمونی , بی ستون قلبمو میکندم

شکل خنده هات شدم میخندم

چشات از صدتا غزل بهتر شد

خنده هات غنچه ولی پرپر شد

ای گل بهارم

دشت لاله زارم

قلب داغ دارم , سنگ بی مزارم

درد موندگارم  , روز ناگوارم 

زخم بی شمارم , زهر روزگارم

♫♫♫

وجودم آش و لاش انفجارای دمادم شد..پس از تو روی من بمبای خنثی هم عمل کردن(چنگیز)

چه کردی با خودت چاوشخونه خا بی زائر
چه کردی با خودت بغض خیابونای بی عابر
موذن زاده رو مزارت نوحه می خونه
چه کردی با خودت آوازه خونه شهر بی شاعر
چه دردی می کشه عاشق فقط پاییز می دونه
خراسون از چه می ناله فقط چنگیز میدونه
عذاب هرزه رویی گل جالیز میدونه
موذن زاده رو مزارت نوحه می خونه
منو بعد تو با دایه پریشون خون بغل کردن
گل طوفان شدم موجج منو اوج غرل کردن
وجودم آش و لاشه انفجارای دمادم شد
پس از تو روی من بمبای خنثی هم عمل کردن

نگاه کن من همون کوهم که روزی پر پرم کردی
دل آتش زبونم کو چرا خاکسترم کردی
نگاه کن این همون کوهه که اخر پر پرش کردی
چرا خاکسترش کردی چرا خاکسترش کردی
گمونم واژه ها مغز منو میدون مین کردن
نگو تو جم جمم افراد استالین کمین کردن
حلالم کن تو ای پای جنون سر به دار من
که دیدار تو ممکن نیست حتی بر مزار من

کی گفته این خواهش منو تو چشم تو کم میکنه...(سازش)

هر جور میتونی بمون من با تو سازش میکنم
هر بار میگفتم نرو اینبار خواهش میکنم
با زخم تنهاتر شدن محتاج تسکینم نکن
تنهاتر از من نیستی تنها تر از اینم نکن

♫♫♫

با گریه های هرشبم دنبال مرهم نیستم
اینبار بشکن بغضمو فکر غرورم نیستم
کی گفته این خواهش منو تو چشم تو کم میکنه
این التماس آخرم خیلی بزرگم میکنه

♫♫♫

باور نکن راضی بشم چون دوستت دارم بری
انقدر درارو وا نکن من که نمیزارم بری
یک عمر من پر پر زدم چون درد دوری کم نبود
اینا که میگم یک شب از چیزی که حس کردم نبود

♫♫♫

با گریه های هرشبم دنبال مرهم نیستم
اینبار بشکن بغضمو فکر غرورم نیستم
کی گفته این خواهش منو تو چشم تو کم میکنه
این التماس آخرم خیلی بزرگم میکنه

اگه باید بری برگ راحت...اگه باید برم بگو میرم....(اشتباه)

از کدوم اتفاق ترسی از کدوم حادثه پشیمونی

چی شده که به من نمیشه که بگی

چی شده که خودتم نمیدونی

به سکوتم مدام مشکوکی از سکوتت مدام داغونم

تو چرا از نگاهم میترسی من که چیزی ازت نمیدونم

پر دلشوره ای حواست نیست چی شده ای کی چشاتو ترسونده

اگه از من دلت گرفته بگو اگه فک میکنی دلی مونده

واسه هر اشتباه راهی است اگه میدونی اشتباه کردی

من هنوزم کنارتم با عشق کمک میکنم که برگردی

+++++++

حودتو دور میکنی از من از منی که رو مرز تردیدم

داری به که جواب پس میدی من که چیزی ازت نپرسیدم

اگه باید بری برو راحت اگه باید برم بگو میرم

اگه دلشوره ی منو داری برو من رد تو رو نمیگیرم

واسه هر اشتباه راهی است اگه میدونی اشتباه کردی

من هنوزم کنارتم با عشق کمک میکنم که برگردی

توی این خونه پوسیدم خدایا...(دیوار بی در)

توی این خونه پوسیدم خدایا
مگه دیوار اینجا در نداره

چقدر باید تحمل کرد بی عشق
مگه دنیا در و پیکر نداره

چشام کم سو شد از بس گریه کردم
نمیدونم کی از این خونه میرم

دارم میپوسم و چشم انتظارم
دارم میمیرم و از رو نمیرم

هی سر به راه تر هی سربه زیر تر
هی گوشه گیر تر

هر لحظه خسته ترهر لحظه تلخ تر
هر لحظه پیر تر

دنیای من تویی دنیا ولی میگن
زندون مومنه

آخه چه جوری از خیر تو بگذرم

این غیر ممکنه

درست از اولین باری که رفتی
درست از اولین باری که مردم

درست از آخرین برگی که باختی
درست از آخرین دستی که بردم

درست از روز اول رفته بودی
همون روزی که من از دست رفتم

عزیزم عشق تو بن بست من بود
منم تا آخر بن بست رفتم

هی سر به راه تر هی سربه زیر تر
هی گوشه گیر تر

هر لحظه خسته ترهر لحظه تلخ تر
هر لحظه پیر تر

دنیای من تویی دنیا ولی میگن
زندون مومنه

اخ چجوری از خیر تو بگذرم

این غیر ممکنه