کارن

یه دیوارم اما پر از پنجره...یه خورشیدم اما زمستونی ام...

کارن

یه دیوارم اما پر از پنجره...یه خورشیدم اما زمستونی ام...

عشق اسمانی

میروم از من نمیابی نشانی نازنین!

برنخواهم گشت بهر تو زمانی نازنین!


تا ابد در سینه جان و مهربان من تویی

گرچه دیدم از تو بس نامهربانی نازنین!


مرغ عشقم را دگر شوق پریدن نیست چون

مرده در قلب تو عشق اسمانی نازنین!


انتهای راه ما بس شوم و نا فرجام شد

اینچنین مارا به منزل میرسانی نازنین!


باغ سبز آرزوهای دلم خشکید اگر

از برایش بوده چون تو باغبانی نازنین!


سهم من از ادعای عشق جاویدان تو

بوده تنها حسرتی بس جاودانی نازنین!


درحریم قلب من یک جای بود و بس،دگر

نیست جایی از برای شخص ثانی نازنین!


بعد تو دیگر"کسی"را راه بر این خانه نیست

روزگارت شاد بادا با"کسانی"نازنین!

"کارن"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد